lördag 16 juli 2016

Grattis på 2 års dagen!


I torsdags fyllde den här lille godingen 2 år och firades så klart på bästa sätt! 
Tänkte att han skulle få berätta själv om sin dag :)


Traktorer är det bästa jag vet att leka med och jag ser hellre filmer med riktiga traktorer än barnprogram och när jag får åka med i Morfars traktor skrattar jag högt av lycka. När jag fyllde år fick jag en alldeles egen traktor av min Farmor och Farfar och farbror H visade mig hur jag skulle göra för att använda skopan...




Jag älskar att fika och kaka var ett av de första ord jag lärde mig att säga, man får ju inte vara dum :) Av gammelmormor fick jag en alldeles egen servis så nu kan jag bjuda alla gäster på kaffe!




När man fyller år får man tårta och att blåsa ut ljusen var jättekul!




och jag var duktig på det och tog snabbt även det andra när alla fotograferat klart, kände mig som en filmstjärna med fotoblixtar från alla håll och kanter från släkten...



Faster hade satt på blåstutor i olika färger på presenten jag fick...


som jag blåste och blåste i, jättekul!



Ni vet vad roligt det är med ballonger va?



Det bästa jag vet efter traktorer är vatten så av faster och farbror fick jag den här vattenleksaken...



och solen kom fram på eftermiddag så det var jättevarmt och skönt så jag lekte och plaskade länge...




sen hämtade jag mina ballonger och leksakerna jag fått av mamma och pappa på morgonen när de kom in och sjöng för mig...



Jag är busig om ni inte redan visste det och jag och min farbror jagade varandra med min gräsklippare och jag var snabbast, hi hi...



När jag inte trodde dagen kunde bli bättre kom mormor och morfar och hade med sig ett stort paket...



och jag fick en egen grävmaskin, jippi :)

Kramar Bella 

Inga kommentarer: