fredag 28 juni 2013

Sommar i P1...

 
Sommar i P1 är en favorit under sommarmånaderna, gillar att lägga mig i solstolen eller ta en promenad med ett program i lurarna. Har än så länge inte hunnit lyssna på några av årets, men ser att det är flera intressanta värdar som står på tur, bl a Martin Schibbye och Johans Persson som skrev sitt program när de satt fängslade i Etiopien. Det slog mig tidigare ikväll att mp3-spelaren jag köpte vid konkursutförsäljningen i höstas ännu låg oanvänd (ursäkta suddig bild)...
 

 Nu är den laddad med Maja Ivarssons, Jonas Gardells och Sarah Dawn Finers program som kommer få göra mig sällskap under helgens ogräsrensning, det växer ju tyvärr inte bara i odlingslådorna här hemma utan även på grusuppfarten...
 
Har du lyssnat på några av årets program? Något du rekommenderar?
 
Önskar dig en trevlig helg!!
 
Kramar Bella

3 kommentarer:

Home2tiny sa...

Låg o lyssnade på Gardell igår. Helt fantastiskt, jag både skrattade o grät, han är helt otroligt bra. Ha en härlig dag i trädgården, själv ger jag mig iväg på lite äventyr. Kramisar Tina

mammaxtre sa...

Jag kommer mig aldrig för att lyssna. Mest för att jag inte har ngn ipod tror jag. Är inte heller så teknisk så det där med att ladda ned...skrämmer mig :-)

Ha en fin dag

Majken sa...

Nej jag har inte lyssnat på ngt än...

Önskar dig en fin lördag med lagom mycket ogräsrensande & ☀

Kram❤