lördag 26 januari 2013

Hypnotisören...


Har ni sett den?

Här är det sjukstuga, både jag och sambon är genomförkylda och snörvlar och hostar i kapp så jag är glad att det är helg så jag slipper vara hemma ifrån jobbet pga sjukdom och hoppas på att en dags vila till ska få mig på benen igen. 

Jag hyrde med mig några filmer igår, bl a Hypnotisören som var bra och välspelad, men jag hade nog ändå hoppats på lite mer när det gäller storyn. Kändes som den var så komprimerad och att en del viktiga saker inte var med, men så är det ju ofta när man läst boken före. 

Önskar dig en trevlig lördagkväll!

Kramar Bella 

8 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Har sett filmen, men inte läst boken.

Jag kände dock att det fanns mer säkert att hämta, att det blev lite tunt. Bra skådisar. Tycker om Lasse Hallströms filmer för det mesta.

Hoppas ni mår bättre snart!!

KRAM
Lotta

TIDSOPTIMISTEN sa...

Den vill jag se, har inte läst boken så då brukar man ju ändå gilla filmerna lite bättre ;)

Kram och krya på er!!!

Majken sa...

Har inte sett den filmer med Persbrandt brukar alltid vara bra ;-)

KRYA PÅ ER!!!

Kram

HOUSE of ADELA sa...

Har inte heller sett filmen och hört olika om den:)Trist att vara förkyld! Hoppas du piggar på dig vännen!

Kramar
Adela

Home2tiny sa...

Hoppas du mår bättre vännen o får en bra start på veckan. Kramisar Tina

Villa Ell sa...

Hoppas att du mår bättre:)
Jag har varken läst boken eller sett filmen!

Kram på dig
Sandra

camilla sa...

Har varken sett filmen eller läst boken.. Kanske man skulle se!

Hoppas ni blir friska fort!
Krya-kramar Camilla

Villa Frejas bokblogg sa...

Krya på dig!
Jag har varken sett filmen eller läst boken. Hinner inte läsa så mycket just nu pga studier så om det blir Hypnotisören antar jag att det blir filmen.