tisdag 11 september 2012

Nya svarta...

 
I början av juli köpte jag en svart klänning i en liknande modell som denna Felicia dress ifrån Gina Tricot, dock satt den här mycket bättre och var snyggare så jag blev jätteglad när jag fick byta trots att det gått mer 30 dagar och bytesrätten egentligen gått ut, ibland är det bra med en sambo som jobbar på köpcentrat...
 
 
Det är lite svårt att se på bilden, men klänningen är lagom mycket öppen i ryggen...
 
Hittade en Backless BH på Lindex med självhäftande kupor. Perfekt för axelbandslösa plagg eller plagg med en djupt urringad rygg...
 
Modeinläggen har inte duggat här på bloggen seanste månaderna av den enkla anledningen att jag nästan inte shoppat något under sommaren. Nu när höstkläderna kommit till butikerna har det dock fått följa med ett par påsar med mörkare plagg i vinrött och svart hem. När mina föräldrar var här för ett par veckor sedan och sambon och pappa fräste fog åkte jag och mamma ner till köpcentrat och fick trevlig egentid tillsammans och då skämde mamma bort mig och jag fick bl a ett par jättefina skjortor/blusar som jag ska visa er når jag fotat dem.
 
Nu blir det en lättsam avslutning på tisdagen, med Hollywoodfruarna!
 
Kramar Bella ♥

8 kommentarer:

Cicci sa...

Klänningen var riktigt läcker! Supersnygg! Vad snällt av GT, tycker vissa butiker är så känsliga mot byten :(

Har du testat BHn från Lindex? Är nämligen på jakt efter en sån.

Kram

Carolines hemligheter sa...

Hej finaste Bella!!! Det var verkligen länge sedan, hoppas att du har det bra och en fin start på hösten ♥ Jag har förstått av familjen att det har varit några underbara dagar på Västkusten de senaste veckorna, det gäller ju att njuta lite extra av sensommarvärmen och tanka goda tillstånd och minnen inför hösten :-)

Hoppas vi ses på Instagram framöver, där hänger ju många bloggare, hihi... Har du planer på att börja ;-)

Ha en fin vecka, kramar!!!

A House With A View sa...

Suuuuuuuuuuuuperfin klänning!! Ryggen är underbar!!! Så snygg du kommer att bli i den! Och vilken fiffig bh! Hoppas få se dig i klänningen sedan:))

Kraaaaaaaaaam aka

Charlie sa ... sa...

Urläcker! BH:n verkar ju super. Skulle behöva en sådan.

KRAM

Helenas loggbok sa...

Vad tråkigt med din nacke och att du har så ont. Hoppas det kan hjälpa som sjukgymnasten gör. Jag har haft ont i kroppen under en period nu och det är så jobbigt. Att ha ont jämt måste vara hemskt, stackars dig!
Klänningen är jättefin! Jag har inte haft någon "liten svart" tidigare, men köpte en klassisk Jackie Kennedy klänning till begravningen. Den kommer jag kunna ha i andra sammanhang. Annars har jag heller inte köpt något under sommaren och inte till hösten heller. Kanske det är dags för det nu! Kul med tips från dig!
Kram,kram

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilken fin klänning!
Länge sedan jag kikade in här nu, hoppas att hösten startat bra!
Kram Lisa

Kia sa...

Snygg! Jag beställde lite kläder från Bon prix som kom i måndags. Prova igår och allt passa utom en svart klänning som jag hoppats på. Hm, bara skicka tillbaka och kolla efter nån annan.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

cecce sa...

Har nyss suttit och tittat på alla dina färgsprakande bilder från resan! Så härligt det ser ut!!

Klänningen är jättefin! Kan tänka att du är snygg i den:-) Själv har jag gett mig själv köpstopp då jag handlat för mycket kläder den senaste tiden:-) Älskar höstkläder så det är svårt att låta bli:-)

Stor kram Cecce