lördag 22 september 2012

Festfint från Vero Moda...

 
Det här nya vita skjortan i tunt tyg med pärlor på kragen som jag fick av mina föräldrar för ett par veckor sedan är redan en favorit i min höstgarderob...


Jag hade på mig den på förra lördagens kalas och det här är min stil, enkla plagg med lite små detaljer...

 
Rosa och grått är en snygg kombo och jag tänker mig denna top med en svart behå under, svart el gråa byxor och en par svarta boots...

 
Paljetter på kragen och gråa knappar...
 
Hua, vilket höstrusk det varit ute idag, regn och nordanvind lockade inte till några utomhusaktiviteter och tanken på att putsa fönster som jag hade innan helgen blev det inget med. Istället stannade jag inne, tände i brasan och fotade kläder jag plockat ur vid en liten rensning i garderoben och la ut dem på Tradera. Brukar vara bra på att använda plaggen jag köper, men ibland gör man felköp både vad det gäller färg och modell och även om det tar lite tid att pyssla med Tradera så är det värt det då kläderna förhoppningsvis kommer till bättre användning hos någon annan.
 
Hur har din lördag varit?
 
Kramar Bella ♥

6 kommentarer:

Therese sa...

Så fina med detaljerna på kragen har varit och kikat på några men än så länge har jag inte köpt någon. kram

Helenas loggbok sa...

Vad fina! Så kul med lite nytt i höstgarderoben och rensa bort lite som man inte använder eller tycker om. Ibland blir det ju felköp som sagt! Vad duktig du är med Tradera. Jag har aldrig lagt ut något där men tagit kort på några saker som jag tagit med till Sverige för att lägga ut på Tradera. När jag började skapa nytt konto osv så tröttnade jag så det blev aldrig av, men det kanske inte är så krångligt när man väl sätter sig in i det. Kanske ska göra ett nytt försök?!
Hoppas du får en mysig söndag! Här skiner solen!
Kram Helena

Anne-Lie sa...

Vilka snygga skjortor, jag brukar köpa skjortor sedan hänger dom i garderoben. Ska köra en rensning till Tradera idag! Trevligt att träffa dig! Har inte orkat med min blogg på ett tag, det är mycket som suger min energi o ork sedan en längre tid.
Kram i höstrusket nu väntar ett besök i stadens köpcentrum. Kanske ett besök i affären där din sambo arbetar!
Anne-Lie

Majken sa...

Snygga skjortor :-)

Här var det oxå gråväder & regn igår & det är grått idag med... men det regnar inte ÄN...

Jag hade en bra lördag...
ha en fin söndag!
Kram

TIDSOPTIMISTEN sa...

Fina blusar, den vita ska jag nog själv ta och kolla in i butiken. Ja här har det varit lika regnigt och trist så det blev en innedag med städning fast också mys med god mat och äppelpaj till efterrätt ;)

Kram Ullis

camilla sa...

Åh vad jag gillar! Inte fel att uppdatera garderoben med lite festligare plagg. Hoppas du vann kampen om fjärrkontrollen ikväll! ;)

Ha en bästa vecka!

Kraam