fredag 21 september 2012

Årets Blossa och hysterisk handel...

 
Visst är den snygg årets Blossa-flaska? Är innehållet lika gott som designen på flaskan är snygga är årets Blossa glögg en 10-poängare...
 
Arbetsveckan är över för min del och nu inväntar jag sambon som haft en helt galen arbetsdag med alla köpsugna kunder som ivrigt velat fynda på utförsäljningen. Flera hundra personer stod i kö imorse och när jag stannade till vid köpcentrat på hemvägen från jobbet vid halv fyra var det fortfarande över 20 meters kö utanför butiken och kunderna fick släppas in efter hand av vakterna. Polis har varit på plats för att avvisa aggresiva kunder och ja, vad ska man säga, den enes bröd, den andres död :)
 
Kallt och höstlikt är det ute och helt plötsligt känns advents- och jultider inte så långt borta längre. Såg att årets Blossaglögg släpptes tidigare i veckan och jag tycker designen på årets flaska var riktigt snygg och i år har glöggen fått smak av den japanska citrusfrukten yuzu och ingefära.

Nu hör jag sambon komma så dags för lite kvällsmat!
 
Önskar Er alla en riktigt trevlig helg!
 
Kramar Bella ♥

8 kommentarer:

Miruschka sa...

Idag körde jag förbi Experts butik i Ö-vik, lika galet där! Men om det var vakter där för att hålla reda på kön vet jag däremot inte:)
Önskar dig en underbar helg!!
Kram♥

Charlie sa ... sa...

Verkligen snygg flaska! Den får följa med hit nästa gång...

Skönt med helg nu, eller hur?

Kram!

Lotta

Nilla Q sa...

Jag har inte ens försökt att åka dit, men här i Uppsala var det tydligen många som stod i kö i timmar och sen ändå aldrig blev insläppta...

Glögg har jag faktiskt inte ens börjat tänka på, men jag håller med dig, flaskan är snygg!!

Trevlig helg!

Kram Pernilla

Kia sa...

Jag förstår inte att folk orkar?? Jag går inte ens på julrean. Massa folk som drar och sliter i sakerna. Nä, då betalar jag hellre lite mer och får handla i lugn och ro.

Snygg flaska! Synd bara att jag inte är så förtjust i glögg.

Ha en toppen helg!
Kram Kia

A House With A View sa...

Ja jag har hört talas om köerna!!! Hoppas allt gått lugnt till för din sambo i alla fall!!

Jättefin glöggflaska, blir nyfiken på smaken:)))

Kraaaaaaaaaaam aka

Design Concept - by Linda sa...

Designen på flaskan är grymt snygg! Ska bli spännande att smaka på den också:)

Fin lördag!

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Hej Bella

Jag läste om köerna i tidningen, helt otroligt.

Årets nya Blossa har verkligen en snygg design :)
Dax att inhandla den snart då ;)

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Kram Carolina

Majken sa...

Spännande med blossa glöggen. Jättestilig & jag hoppas den smakar gott :-)

Ha en fin söndag!
Kram